مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 09:222022-06-13اقتصادي

فارس من| ایجاد آرامستان فردیس در انتظار صدور مجوز


محمدرضا آژیر، شهردار فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس در مورد اقدامات انجام شده  در مسیر ایجاد آرامستان به عنوان یکی از مهمترین مطالبات  شهروندان، توضیحاتی ارائه داد.

وی با بیان اینکه طرح مطالعاتی آرامستان فردیس انجام  شده و چند قطعه زمین مورد بررسی قرار گرفته است، اظهار کرد: از بین زمین های مورد نظر، یک قطعه زمین با شرایط لازم به فرمانداری معرفی شد که در این راستا  کارگروه اولیه ایجاد آرامستان فردیس، در استانداری تشکیل و تاییدیه اولیه اخذ شد.

 این مدیر شهری گفت: طی جلساتی در کارگروه فوق با حضور برخی مدیران کل استان، نیاز فردیس به وجود آرامستان و وضعیت زمین مورد نظر، بررسی شد.

در این راستا  با توجه به مطالعات آماری جمعیت شهر،  محدودیت دفن اموات در  ملارد و مسافت طولانی فردیس با بهشت سکینه و بهشت علی که تردد شهروندان را با مشکل مواجه کرده است؛ ضرورت ایجاد آرامستان در فردیس به تایید همه مدیران و اعضای کارگروه رسید و مورد موافقت قرار گرفت.

وی با اشاره به دستورالعمل بهداشتی آرامستان ها، اضافه کرد: برای ایجاد آرامستان در فردیس برخی مدیران ادارات،   با  توجه به نبود حریم در  شهر فردیس، در خصوص چگونگی قراردادن  آرامستان در طرح جامع شهری نقطه نظراتی داشتند که استعلام این موارد از مراجع بالادستی و صدور مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ایجاد آرامستان فردیس در انتظار صدور مجوز

فارس من| ایجاد آرامستان فردیس در انتظار صدور مجوز